Annapanna

Direktlänk till inlägg 5 december 2008

Mysfredag

Av Anna - 5 december 2008 23:03

Åh, vilken mysig kväll vi har haft! Hela familjen var hembjudna till de två yngsta barnens nyligen pensionerade dagisfröken och hennes man. God middag, massor av snask, mysigt häng i soffan och många garv. Plus myyyycket babbel naturligvis!


Det värmde allt lite i hjärtat när vi blev hembjudna till dem. Vi har haft turen att ha toppentoppen dagispersonal till alla våra barn och verkligen ALLA har varit SÅ bra och på något sätt bekräftade inbjudan att iallafall hon tycker att vi med är bra! Å det är ju trevligt när det är ömsesidigt ;-)


Klockan rusade iallafall , men tillslut var vi tvugna att bege oss hemåt när yngsta dottern hade somnat i soffan och sonens ögon gick i kors. Har lämpat av sonen hemma hos föräldrarna igen för en till översovningsnatt och nu är vårt hem invaderat av massor av 15 åriga tjejer som skall tillbringa natten i soffan tittandes på 5:e säsongen av One Tree Hill. Skall krypa ner hos dem en stund (Jo, jag har frågat först), men det blir inte för sent för mig. Nä, det gäller att vara pigg och fräsch för även i morgonbitti för  då har jag en hel härlig pluggdag att se fram mot!


Tjoho!

 
 
Ingen bild

Johanna Murray

6 december 2008 21:52

Åååå vad jag e avis!!!!! 5:e säsongen.... hmm...ja ja min dag kommer så småningom...

 
Ingen bild

Louise Lafferty

7 december 2008 22:18

Så du tycker att vi invaderar ditt hem? Haha, ska tänka på det tills nästa gång! Fast du liknar ju fakitkst Haley James Scott och det får du vara glad för :)

 
Mrs Holloway

Mrs Holloway

10 december 2008 08:42

Mrs Murrey:
Din tid kommer. I promise!

Mrs Lafferty:
Invadera på ni. Ni är välkomna mest hela tiden ;-)

http://anna-panna.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 12 april 2011 16:30

Ja, jag försakar min gamla blogg för min nya. Det kanske inte är snällt att bara strunta i sin gamla trokänare, men just nu gör jag det ändå. Behövde en nystart. Ett roligt projekt tillsammans med min dotter. Och kul, det har vi! Kom gärna på besök! ...

Av Anna - 8 april 2011 19:18

Det var INTE alls min mening att göra er oroliga. Att skriva ett sådant  deppinlägg som jag gjorde förra veckan och sedan inte höra av sig på mängder av dagar. En del har ringt och varit nojiga som sjutton och jag tackar för all omtanke.   Hur är...

Av Anna - 30 mars 2011 21:19


Om jag ärligt får säga vad jag tycker så är det liiiiite för mycket just nu. Febern ger inte med sig (3 månader nu), jag skall till Borås x2 denna veckan för olika undersökningar. Jag jobbar i helgen, vi har en 14-åring här hemma som inte är helt bal...

Av Anna - 28 mars 2011 19:54


Vaknade utan (tjoho) feber i morse. Skuttade inte (men nästan) till jobbet. Jobbade på utav bara sjutton. Promenixade hemåt i solen. Hämtade upp Axel med medföljande kompis på fritids. Tog vägen förbi affären och handlade. Gick hem plockade upp maten...

Av Anna - 27 mars 2011 20:19

I fredags när jag kom hem från jobbet låg ett brev och väntade på hallmattan. Ett stort, fint brev med handskriven adress, hur ofta för man sådana nu för tiden? I låg ett brev från min rara kusin. Ett brev som värmde ända ner i magen. Fullt av kärlek...

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards