Annapanna

Alla inlägg den 9 december 2008

Av Anna - 9 december 2008 22:08

Har haft en sjukt intensiv början på veckan och nu har jag äntligen landat hemma i soffan, och då är det visst dags att gå och lägga sig. Attans också! För att A och jag skulle få sitta ifred och skriva och inte behöva hämta och lämna bara på dagis och fixa middag till familjen och annat bjäfs, rymde vi helt sonika.


Vi slängde ut A:s mamma och intog hennes hus ute på landet. Igår skrev vi som tokar hela dagen och halva natten och idag har vi suttit hela dagen. Skönt att kunna sitta och slappa i pyjamas också...Det har varit riktigt motigt nu på slutet, för det har ju bara varit de svåra delarna kvar...Undra varför?


Men nu har vi fått ihop det hjälpligt ändå. Mailade det sista till vår handledare i eftermiddags så att hon har en ärlig chans att gå igenom det till på torsdag då vi skall träffa henne. Sedan har vi helgen på oss att färdigställa allt och göra de eventuelle ändringar som hon tycker är nödvändiga och på måndag skall den lämnas in. Det skall bli SÅ skönt! Även om det har varit skitkul så har vi lagt galet mycket tid på den. Nu är det bara att hoppas på att den är så bra som vi tror att den är ;-)


Snabbt hem i eftermiddags och snabbt iväg igen. En snabb tur till mamsen och papsen för att lämna av lite prylar (läs Lost dvd-boxar) som min kära svägerska skall ha (och njuta av...) och sedan lika snabbt iväg på lussefest. Vår IOGT-NTO förening hade traditionsenlig fest och då gäller det att dyka upp ;-). Maken, S och jag blev avtackade efter våra 7 år som junisledare, med biocheckar och allt! Vår förening har alltid varit fantastiska på att visa oss uppskattning och det ÄR viktigt i ideelt arbete. Iallafall om man skall orka i längden. Glada blev vi iallafall och lättrörda jag fick en liten tår i ögat...


Nåväl, festen var trevlig och det var mysigt att träffa S och M, våra kompisar som har flyttat lååångt bort och som vi ser alldeles för sällan. Nu ser jag i och för alla mina kompisar (förutom A då), alldeles för sällan, menmen...


Nope, dags att sova. Vi har några kompleteringsuppgifter som si skall sätta tänderna i i morgonbitti. *Gaaah, jag vill ha LOV. NU!*


Natti! 

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards