Annapanna

Alla inlägg den 7 december 2008

Av Anna - 7 december 2008 21:37

 ...Är att få tanka kärlek med den bästa lillebrodern och den bästa brorsdottern, om så än för bara några timmar...OCH, narurligtvis, att få hem bästa sonen igen efter 3 dagars bortavaro...


Av Anna - 7 december 2008 11:51

Planen vara att sitta med uppsatsen även idag, detta trots att vi satt till efter elva igår kväll. Men nu är det rasande tempo som gäller för att vi skall bli färdiga i tid.


Men...återigen blev det tydligt att det inte är meningen att man skall skriva uppsats när man har familj. Strul hit och dit och logistik som inte fungerar gjorde att vi fick hoppa över dagens plugg. Förvisso resulterade detta i en ledig dag tillsammans med familjen , men eftersom stressen är total så är det ingen här hemma som hoppar högt av lycka över att få spendera en dag tillsammans med mig. Nä, jag är ärligt ingen rolig person att hänga med just nu. Fast å andra sidan är jag ganska irro på dem med, så det jämnar väl ut sig antar jag...*tjoho, vad här var livat*


Nu är då det stooora frågan: Skall jag utnyttja den lediga dagen (eller ja, lediga timmarna. Det är snart dags för yoga), till att damsuga eller skura toaletterna eller något annat välbehövligt? Eller...Skall jag slänga mig på soffan och kolla på någon bra film såhär mitt på söndagen. Vad skulle en ansvarstagande trebarnsmorsa med dåligt samvete göra?


Inte lägga sig på soffan iallafall, hur nödvändigt det än skulle vara...

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards