Annapanna

Alla inlägg den 22 december 2008

Av Anna - 22 december 2008 19:01

Vår galna karaokegranne satte naturligvis igång och yla taskiga 90-tals ballader för full hals innan jag hade hunnit sova så mycket som jag hade behövt. Just nu är jag så trött och känns det som om jag har blivit överkörd av en ångvält och jag har ingen aning om hur jag skall kunna hålla mig vaken inatt. Funderar på om jag skall gå och lägga mig en stund till, men jag gissar att jag inte kommer att bli piggare för det. Hoppas på att en prommis bort till jobbet gör att jag vaknar till ordentligt.


Det där med julfixande går sådär. Maken har ordnat lite julmat med vi har vare sig handlat, städat eller fixat julgran. Det får bli som det blir helt enkelt. Tänker mig att jag inte skall sova så länge imorgon så blir det att lägga in en högre växel då istället (Tjenare...). Måste bara fixa min julklapp också...(Shit!)

Av Anna - 22 december 2008 07:39

Nyss hemkommen från en relativt lugn jobbnatt. Är trött som ett ras men kände ändå att jag fick varva ner framför datorn en stund innan jag pallrar mig i säng.


Piggnade till under den blååååsiga promenaden hem, men hoppas att jag skall sova gott ändå. Annars lär natten som kommer bli en större utmaning än vad denna var.


Natti på er!



Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards