Annapanna

Alla inlägg den 13 december 2008

Av Anna - 13 december 2008 21:32

Tjena!

Så har ytterligare en lördag förflutit utan att jag har spenderat den tillsammans med mina barn. Veckorna har bara flutit ihop den senaste tiden. Måndag eller lördag? Whatever liksom! Barnen har iallfall lyckats skapa lite julstämning genom att baka både lussekatter och pepparkakor medan jag var borta. 


Hoppas bara att jag har någon energi över när uppsatsen är inlämnad till att bidra till julstämningen jag med. Som det känns nu så kommer det bli motigt. Just nu skulle jag bara vilja lägga mig och sova bort hela lovet. Tänk att få spendera varje morgon, så länge man vill, i sängen! Underbart!


Nu är det iallfall järnet med uppsatsen i morgon och förhoppningsvis är den klar för inlämning på måndag innan klockan 17.00 Vi går på de sista reservkrafterna just nu och varje mening vi lyckas tillföra uppsatsen är en kamp. Det går med andra ord förfärligt långsamt. Tur bara att vi fortfarande är vänner och överens. Hörde av en annan klasskompis att det är flera i klassen som har rykt ihop med sin skrivpartner, och det rejält dessutom. Vilken mardröm! Nä, tack och lov så garvar vi lika mycket fortfarande efter att ha, som det känns, umgåtts dygnet runt i snart sex veckor! Tror nog att vi kommer att hålla ihop även i framtiden ;-)


Hoppas att ni alla har haft en mysig, lugn lucia! Nu skall jag dyka i säng!


Natti!

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards