Annapanna

Alla inlägg den 10 december 2008

Av Anna - 10 december 2008 21:55

Det märks att hösten har varit tuff och att jag behöver få vara ledig. Har sagt att jag kan jobba en del nätter på jullovet, men det är nästan så att jag börjar ångra mig. Det känns som om det jag behöver nu är att få sova, vara med min familj och mina vänner, att få sova lite till, att träna som en galning, att mysa och att sova ännu mer. Är trött så att jag grinar oftare och oftare. Samtidigt som jag är raslös och uttråkad.


Och sunkig...


Har nog alldrig i hela mitt liv känt mig så sunkig som nu. Tror knappt att jag har tränat så lite i hela mitt liv, som jag har gjort denna hösten. Kroppen är lösare och blekare än någonsin. Nya finnar poppar upp i fejjan varje dag. Urk säger jag bara. Duschar flera gånger om dagen och borstar tänderna som aldrig förr och ändå känner jag mig aldrig ren. Guäää! Äh, sjutton, nu lipar jag igen. Är ju helt labil juh...


Skulle nog behöva en hel vecka på spa för att känna mig lite fräschare igen. Kanske det skulle vara den perfekta julklappen till mig. Den som skall köpa min julklapp får gärna ha det i åtanke...

Av Anna - 10 december 2008 16:47

...funderade just på vad jag skulle kunna dela med mig till omvärlden idag som inte har med uppsatsen att göra...


Just ingenting verkar det som...


Idag har vi kompletterat vår hemtenta. Roligare än så var det inte.


Öh, annars då?

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards