Annapanna

Alla inlägg den 19 augusti 2007

Av Anna - 19 augusti 2007 20:12

...vilken lipsill jag varit idag. Jag har grinat som om jag aldrig gjort det förrut. Jösses! ;-)


Jag tänker inte här gå in på vad jag har lipat åt, men det är saker som jag borde gråtit över för längesedan. Mao är det inte något akut som hänt idag.


Min stackars pappa fick alltihop när jag pratade med honom i telefon. Det var ju inte riktigt meningen *ler lite generat*...


Efter man har storgråtit sådär brukar det ju kännas sådär skönt, men jag misstänker att jag inte släppt ut allt eftersom det fortfarande känns skit!


Suck, vilket gnäll det blev...Sorry!

Av Anna - 19 augusti 2007 14:52

Om gårddagen gick i slapphetens tecken, så är dagen precis det motsatta. Iallafall för min del.


Känner mig fortfarande lite låg. Vet inte om det är det att sommaren snart är över och hösten snart är här eller om det bara är deppigt i allmänhet.

Hoppas att det går över snarast, för det är så himla trist att känna såhär. Bläk!


Iallafall har jag satt igång ett sådant där sortera, slänga, röja, slängaännumera projekt!

Jätteskönt!


Hemma hos oss tycker jag vi är ganska medvetna om våra inköp, och handlar inte mer än vad vi behöver. Så var sjutton kommer all skit ifrån???

Fattar inte det?

Nu körde vi ju storsanering bara för ett par månader sedan. Vad mycket vi måste ha missat då. Det är ju MASSOR av skit kvar.

Jag vill inte ha massa prylar! Det skall vara lätt att städa och allt skall gå att stuva undan. Vi har det trångt som vi har det ändå. Eller trångt och trångt, (104 kvm) det finns väl de som har det ännu värre. Men det är inte allför gott om plats om man säger så.


Idag har jag härjat loss mest i köket. Skall bli härligt när man hinner med resten av lägenheten med. En sådan där ångestsak för mig är alla PAPPER! Jag HATAR papper, men det kan man inte tro eftersom jag är så flitig SÅ när jag samlar på dem. Fattar inte heller här vart de kommer ifrån. Jag blir galen! Och jag är SÅ dålig på att sortera och sätta in i pärmar. Tror att det är någon slags revolt mot när jag hade egen firma. Då gällde det att ha stenkoll på allt. Trodde nog i min enfald att det skulle bli mindre papper när jag sålde salongen. Men nejdå, de är precis lika många. Suck!


Nope, dags att sätta fart igen om jag skall kunna avsluta projektet innan det är dags att gå och sova. Vill inte ha det här bombnedslaget kvar i morgon när jag vaknar...


Det skulle man ju kunna bli deppig över om något *L*

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards