Annapanna

Alla inlägg den 31 augusti 2007

Av Anna - 31 augusti 2007 12:37

Glömde ju berätta... Tidningen kom idag. Den som jag var intervjuad och fotad för. Nervigt värre.

Men ack så bra det blev. Tyckte att reporten gjorde ett bra jobb. Vi (jag och kompisen P) fick sagt det vi ville och bilden blev ganska ok (men så STOOOR).


Nu är aerobicpasset ÄNTLIGEN klart! SÅ skönt!


Nu är det bara resten kvar...;-)

Av Anna - 31 augusti 2007 10:10

Slits mellan att läsa 509 sidor Dynamisk Psykiatri, Försöka sätta ihop mitt aerobicpass, Åka till Gymnastikens hus och hjälpa till med städningen, Gå igenom mitt yogapass, eller lägga mig ner och....skita i alltihop!


Ge mig lite inspiration! Please!

Känner mig så stressad över alltihop, att jag känner mig helt handlingsförlamad. Vet inte i vilken ände jag skall börja...


Skulle kanske göra något på min borde lista istället. Tvätta, städa, bädda rent i sängarna, ringa några samtal, åka till stan och fixa några ärenden, eller kanske rent ut av ta tag i strykhögen som legat en hel vecka...


Nej, det måste vara sakerna på måste listan som är högsta prio nu!


Så, nu går jag och tar tag i aerobicpasset!


Pronto! *sätter en fot i ars**t på mig själv*

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards