Annapanna

Alla inlägg den 21 augusti 2007

Av Anna - 21 augusti 2007 14:14


Satte igång och rensade mitt förhatliga papperskåp för en stund sedan. Men eftersom rensa papper är precis det värsta jag vet försjönk jag ganska så snart i en hög med roliga papper.


När jag fyllde 30 hade jag ingen fest eftersom Axel föddes bara 6 dagar tidigare + att jag fyller under semestern så det är ingen hemma ändå.

Däremot hade jag en myspysig tjejkväll tillsammans med mina 6 tjejbästisar. Visst har jag tur som har så många! Det är ganska festligt egentligen, för de är inte vana att umgås igrupp, vi är men andra ord inget riktigt tjejgäng. Utan jag har min egen , unika historia och relation med var och en av dem.


Men det var inte det jag skulle skriva om...*S*


På den tjejträffen hade en av tjejerna satt ihop en enkät om mig som de andra fick svara på. Himla kul!

Och det var den enkäten jag hittade när jag rensade i skåpet...

En av frågorna löd: Vad är Annas bästa egenskap? 


Och det är här egokicken kommer...


Svaren var:

  • Glad, trevlig
  • Finns det någon som är mer sig själv än hon?
  • Ärligheten
  • Alltid glad och positiv. Har alltid kul med dig!
  • Med Anna i rummet uppstår aldrig en pinsam tystnad
  • Har hon några dåliga? Positiv, opartisk, påhittig, drivande

Känns ganska så bra en tisdag som den här!

Av Anna - 21 augusti 2007 12:03

Ok, nu är jag på G igen efter ett par dagar med taskig energi! Hemsidan (förra inlägget) har varit lite ångest att ha framför sig. Men nu är den mer eller mindre klar. Sedan har jag haft ett par telefonsamtal jag haft lite ont i magen för, som jag klarat av idag.

Har ett kvar, men jag skjuter på det ett tag till *S*


Sedan har jag haft lite ågren för att jag inte vetat hur jag skall jobba i veckan. Men nu har jag bestämt att bara jobba i morgon em/kväll. Det får nog räcka med det...


Jag har iallfall bestämt mig för att blicka framåt, att försöka tackla livet i stort och smått lite annorlunda. Försöka leva mer i nuet och njuta av VARJE dag. Inte bara sträva efter annat. Försöker leva så här för de mesta, men nu skall jag bli ÄNNU bättre på det!


Sådet så!


Nu har jag egentligen bara en stor ångest sak framför mig. Nej, fel, det är inte ångest längre...*S*


Men jag har mitt Aerobicpass som jag måste sätta ihop, och jag ärligt talat har jag lite svårt att hitta inspirationen. men den som väntar på något gott...kan vänta i evighet...


Näpp, det är bara att ta tag idet, och se fram mot en rolig termin!


Skall snart gå och hämta sonen på dagis, så om jag sätter fart så skall jag nog hinna börja iallafall!


Ha en härlig dag!

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards