Annapanna

Alla inlägg den 17 augusti 2007

Av Anna - 17 augusti 2007 20:44

Har haft en skön, ganska lugn, mysig dag idag. Vädret är ju tyvärr trist som sjutton, så vi häckar väl inne lite mer än vad man skulle kunna önska. Men vi får leva med det ;-)


I morse var vi tvugna att ställa klockan för vid halv tio (!) skulle min kompis P komma till oss och då skulle vi ätit frulle och vara klara. P och jag körde igenom vårt yoga pass (Vi skall leda yoga tillsammans under höstterminen).

Passet kändes bra och nu är vi nog nöjda med det. Nu gäller det bara att lära sig det också...


Sedan fixade jag håret på henne och hennes dotter. Det inspirerade yngsta dottern, så efter det blev även hon klippt. Jag var lite skeptisk för hon ville att jag skulle klippa upp hennes hår MYCKET! Men det blev kalassnyggt. Plus att jag klippte av luggen så den blev kort. SÅ söt hon blev!


Efter det åkte vi iväg för att kolla in de nya lokalerna som gympan skall flytta in i höst. De håller fortfarande på att bygga, men vi fick komma in och spana. Det kommer att bli jättehärliga lokaler och det känns jättekul med så stora, nya fräscha hallar. Skall bli kalas att få leda pass där!


Idag har veckostädningen sköts av äldstadottern och hennes kompis. De ville tjäna lite extra pengar, och det var skönt för oss andra att slippa...


Lataste mamman, jag vet...*fniss*


Nu har vi häckat framför tvn ett tag och jag misstänker att vi blir kvar där ett tag till. Har proppat i oss så mycket mat att vi inte orkar annat. Magen står i fyra hörn och det är en kraftansträngning att överhuvudtaget röra på sig...Urk!


Synd att det inte är NÅGOT bra på tv ikväll bara. Får se om vi har någon gammal film vi kan spana in.


Se ya!

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards