Annapanna

Direktlänk till inlägg 27 augusti 2007

Rapport från Gymnastikens hus

Av Anna - 27 augusti 2007 22:11

Det är så att i Alingsås håller 4 föreningar (däribland min gymnpaförening)på att starta upp Gymnastikenshus. Det är jättekul och efterlängtat, och det kommer att bli fantastiskt kul att leda pass i nya fräscha lokaler.


Eftersom det nästan blir som en nystart för föreningen, satsar vi för fullt. Bland annat på Komigång gympa och Poweryoga. Det var detta jag blev intervjuad om till tidningen. Och fotad!


Tror det gick bra och jag tror jag fick sagt det jag ville. Sedan vet man ju aldrig vad och hur mycket de verkligen tar med i tidningen. Killen jag pratade med verkade himla bra och fattade nog precis att all "gratisreklam" vi kan få är toppen!


Egentligen har vi väl varit ganska så "lagom" med deltagare på de flesta av våra pass innan. Men nu när vi får en hall som är dubbelt så stor så krävs det ju lite mer folk för att det inte skall kännas ödsligt! Så det hoppas vi på!


Funderar bara på hur allt skall hinna bli klart till på Lördag när invigningen är. Det är MASSOR kvar att göra! Tex är inte musik anläggningen och högtalarna på plats än. Det finns inte heller några krokar att hänga kläderna på + massor av annat. Lite svettigt!!!


Nu är det dags att hoppa isäng om jag skall orka upp i morgon. Upprop mellan 9 och 10. Sedan drar det igång med föreläsningar fram till 16. Då gäller det att kunna hålla sig vaken och vara på hugget! Första tentan är redan om 3 veckor och det är mtycket som skall in i skallen innan dess...


Natti!

 
 
Viktoria

Viktoria

28 augusti 2007 08:17

Jag har faktiskt inte tänkt så mycket mer på gympan, men det vore kul att prova på en gång iaf. Får se om jag kommer iväg. :-)

Ska bli spännande att läsa om er i AT imorgon eller när det nu kommer in. :-)

http://www.vikkitikki.com

 
Anna

Anna

30 augusti 2007 11:30

Hej Anna!

Nu är det länge sen jag var här.
Jag har precis länkat till din blogg bland mina favoriter på hemsidan, så att jag lättare ska hitta hit. ;-)

Vad roligt med invigning på lördag, hoppas allt går bra och att det kommer mycket folk! :-)

Lycka till!

Kram
Anna

http://htttp://www.livsfokus.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 12 april 2011 16:30

Ja, jag försakar min gamla blogg för min nya. Det kanske inte är snällt att bara strunta i sin gamla trokänare, men just nu gör jag det ändå. Behövde en nystart. Ett roligt projekt tillsammans med min dotter. Och kul, det har vi! Kom gärna på besök! ...

Av Anna - 8 april 2011 19:18

Det var INTE alls min mening att göra er oroliga. Att skriva ett sådant  deppinlägg som jag gjorde förra veckan och sedan inte höra av sig på mängder av dagar. En del har ringt och varit nojiga som sjutton och jag tackar för all omtanke.   Hur är...

Av Anna - 30 mars 2011 21:19


Om jag ärligt får säga vad jag tycker så är det liiiiite för mycket just nu. Febern ger inte med sig (3 månader nu), jag skall till Borås x2 denna veckan för olika undersökningar. Jag jobbar i helgen, vi har en 14-åring här hemma som inte är helt bal...

Av Anna - 28 mars 2011 19:54


Vaknade utan (tjoho) feber i morse. Skuttade inte (men nästan) till jobbet. Jobbade på utav bara sjutton. Promenixade hemåt i solen. Hämtade upp Axel med medföljande kompis på fritids. Tog vägen förbi affären och handlade. Gick hem plockade upp maten...

Av Anna - 27 mars 2011 20:19

I fredags när jag kom hem från jobbet låg ett brev och väntade på hallmattan. Ett stort, fint brev med handskriven adress, hur ofta för man sådana nu för tiden? I låg ett brev från min rara kusin. Ett brev som värmde ända ner i magen. Fullt av kärlek...

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards