Annapanna

Direktlänk till inlägg 18 augusti 2007

Hur ointressant som helst...

Av Anna - 18 augusti 2007 21:02

...har vår lördag varit.


Tillhör inte vanligheterna då det oftast är FULLT ÖS här hemma.


Idag har maken och äldsta dottern snickrat på den nya buren till kaninerna. De skall få flytta ut på balkongen åretrunt, vilket skall bli MYCKET skönt. Och så mycket plats det blir över. Mycket välbehövligt!


Jag har fortsatt min bakorgie.  Har fyllt upp fryset med massor av hälsosamt bröd. Känner mig MYCKET huslig. Värsta vuxenpoängen *L*


Yngsta dottern och sonen har mest varit uttråkade.


Så kul har vi haft det en lördag som den här.


Så här var det...


Var egentligen full av energi när jag vaknade i morse. Sedan pratade jag med min bror i telefon, och plötsligt kom jag till vissa insikter som inte kändes sådär himla kul. Saker som jag kanske egentligen visste, men har undertryckt effektivt. Saker som gjorde mig ganska deppig. (Ett tillstånd som jag tackålov inte är i så ofta) Skitjobbigt kändes det iallafall, och luften och energin riktigt pös ur mig.

Så därför blev det inte så mycket med den här dagen...


Nu skall vi se om vi kan få sonen isäng så vi andra kan få spana på någon film som han ändå inte får se...


Mys...



 
 
Micke

Micke

19 augusti 2007 12:44

Man måste ju ha sådana där slö-å-slappar-lördagar nån gång med.

Jag har väl inte nån telefonskräck precis, är mera så jag inte klarar av det bara.

Ja, här skiner solen allt som oftast. Så idag med..

http://kludd.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 12 april 2011 16:30

Ja, jag försakar min gamla blogg för min nya. Det kanske inte är snällt att bara strunta i sin gamla trokänare, men just nu gör jag det ändå. Behövde en nystart. Ett roligt projekt tillsammans med min dotter. Och kul, det har vi! Kom gärna på besök! ...

Av Anna - 8 april 2011 19:18

Det var INTE alls min mening att göra er oroliga. Att skriva ett sådant  deppinlägg som jag gjorde förra veckan och sedan inte höra av sig på mängder av dagar. En del har ringt och varit nojiga som sjutton och jag tackar för all omtanke.   Hur är...

Av Anna - 30 mars 2011 21:19


Om jag ärligt får säga vad jag tycker så är det liiiiite för mycket just nu. Febern ger inte med sig (3 månader nu), jag skall till Borås x2 denna veckan för olika undersökningar. Jag jobbar i helgen, vi har en 14-åring här hemma som inte är helt bal...

Av Anna - 28 mars 2011 19:54


Vaknade utan (tjoho) feber i morse. Skuttade inte (men nästan) till jobbet. Jobbade på utav bara sjutton. Promenixade hemåt i solen. Hämtade upp Axel med medföljande kompis på fritids. Tog vägen förbi affären och handlade. Gick hem plockade upp maten...

Av Anna - 27 mars 2011 20:19

I fredags när jag kom hem från jobbet låg ett brev och väntade på hallmattan. Ett stort, fint brev med handskriven adress, hur ofta för man sådana nu för tiden? I låg ett brev från min rara kusin. Ett brev som värmde ända ner i magen. Fullt av kärlek...

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards