Annapanna

Alla inlägg den 30 november 2008

Av Anna - 30 november 2008 15:43

Festen var SÅ rolig och lyckad och jag och dottern (den äldsta) var inte hemma förrän missinassen. Dottern var yngst, jag näst yngst och sedan var det folk som var närmare 80 bast och allt däremellan. Vi käkade massor av god mat, dansade styrdans (När fick man ett: får jag lov senast? Jag bara undrar?), vi sjöng och dansade linedance. Och skrattade. Äh, det var faktiskt riktigtriktigt lattjo.


Vi har fått höra av medlemmar att vi är den lilla föreningen med det stora hjärtat. Och precis så är det. Alla bjuder på sig själva och vi har SÅ mysigt ihop. (Dessutom var det precis vad surasura jag behövde. Ha lite kul med sådana jag tycker om.)


Medalj fick jag med. Det är inte det sämsta. Medalj från förbundet (gymnastikförbundet) för lång och trogen tjänst. Det ni! Jag har varit ledare sedan januari -91. Typ halva mitt liv. Galet!


Som jag lovade: Gårdagens outfit! (erkänn att ni varit spända!) Tada!


 

Klänning: Ica Maxi (inköptes förra året så den finns nog tyvärr inte kvar.)

Tights: Även här Ica Maxi

Stövlar: Eriks skor. Förförföra årets modell

Scarf: Lindex



Inte nog med att jag fick medalj, såhär fina blommer fick jag med!


Nope, nu är det dags att dra till hallen igen för dagens två yogapass. Skall även köra P:s pass eftersom hon var tvungen att jobba ikväll för att få vara ledig i gårkväll. Men det är det lätt värt!


Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards