Annapanna

Alla inlägg den 19 november 2008

Av Anna - 19 november 2008 20:58

...jag har gått och blivit TOKKÄR! Japp, så är det. Riktigt jäkla tokkär. Sådär härligt fjortiskär...


Det är bara en hake. Det är inte i min man...Tyvärr. Det hade ju onekligen varit liiiite lättare... Det värsta är att jag har en del konkurrenter om hans hjärta. Mamsen och äldsta dottern till exempel. Jo, det är sant, så är det. De är tokkära de med. Helt galet.


Men när jag blir stor skall jag fråga chans på honom och han LÄR ju säga ja. Varför inte liksom?


The nices guy on the planet:

Josh Holloway

 


 


 



(Pinsamma, pinsamma jag. Jag vet! Lovar!)

Av Anna - 19 november 2008 16:57

Har varit helt absorberade av skrivandet under större delen av dagen och är ändå frusterade över VILKEN TID allting tar. Det känns som om vi inte kommer någonvart. *gaaah*


MYCKET lappar blir det. Allt för att försöka hålla åtminstone någon form av struktur. (det går väl sådär, kan jag säga...)


Var tyvärr tvugna att avbryta nu. Dags att klippa kompisar, laga middag, göra slingor på äldsta dottern och kanske rent utav umgås med familjen en stund och dessutom försöka komma ner i varv innan det är dags för bingen. Träna då? Mmm, det känns som om det blir någon gång efter den 15:e december. Jag kommer definitvt rulla fram vid det laget...


Men är det så att det krävs pepparkakor, kladdkaka och mozzarellapizza för att få till en uppsats så får jag väl leva med det gissar jag...*tsss'


Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards