Annapanna

Direktlänk till inlägg 11 januari 2011

Feber och film

Av Anna - 11 januari 2011 14:30

Att ligga hemma och vara sjuk tycker jag ärligt är ganska deprimerande. Man ställer till det på jobbet, är hemma men orkar inte mer än att förflytta sig mellan soffan och sängen. Man (läs jag) känner sig faktiskt ganska eländig.


Det enda jag har orkat sysselsätta mig med idag är att halvsova mig igenom världens bästa film ever. Det var ett bra tag sedan jag såg den så även i mitt feberdimmiga tillstånd var den en njutning! Kan fortfarande känna samma mysiga, pirriga känsla som jag gjorde när jag såg den för första gången i december 1987!



Nu laddar jag för fullt för att gå och hämta Axel på skolan. Hade planerat att Maja skulle göra detta, men hon ringde precis för att meddela att hon skulle hem till en kompis. Skit känner jag som då måste ge mig ut i kylan, men inser samtidigt att så mycket som hon ställer upp och lämnar (mer eller mindre varje dag) och hämtar (någon gång i veckan iallafall) sin lillebror så skall jag vara henne evigt tacksam.


Men det hjälper inte mig nu...


Har tagit några alvedon och väntar bara på att de skall verka så skall jag sedan palta på mig alla kläder jag äger och sedan gå ut! *tycker fasligt synd om mig själv*

 
 
Ingen bild

Lisa

11 januari 2011 15:25

Denna fantastiska film :-)

 
Ingen bild

pkn

11 januari 2011 16:59

En fantastisk film helt klart! Kanske ser du den i kväll igen och sedan i morgon igen och sedan en gång i nästa vecka och en gång till veckan därpå!
KRYA PÅ DIG SÖTIS!

 
Anna

Anna

11 januari 2011 17:38

Lisa: LR HUR!!!

Pkn: Hahaha, ja om jag gör så. Då är det HELT rätt! Det kan inte bli mer rätt än så! PUSS OCH KRAM

http://anna-panna.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 12 april 2011 16:30

Ja, jag försakar min gamla blogg för min nya. Det kanske inte är snällt att bara strunta i sin gamla trokänare, men just nu gör jag det ändå. Behövde en nystart. Ett roligt projekt tillsammans med min dotter. Och kul, det har vi! Kom gärna på besök! ...

Av Anna - 8 april 2011 19:18

Det var INTE alls min mening att göra er oroliga. Att skriva ett sådant  deppinlägg som jag gjorde förra veckan och sedan inte höra av sig på mängder av dagar. En del har ringt och varit nojiga som sjutton och jag tackar för all omtanke.   Hur är...

Av Anna - 30 mars 2011 21:19


Om jag ärligt får säga vad jag tycker så är det liiiiite för mycket just nu. Febern ger inte med sig (3 månader nu), jag skall till Borås x2 denna veckan för olika undersökningar. Jag jobbar i helgen, vi har en 14-åring här hemma som inte är helt bal...

Av Anna - 28 mars 2011 19:54


Vaknade utan (tjoho) feber i morse. Skuttade inte (men nästan) till jobbet. Jobbade på utav bara sjutton. Promenixade hemåt i solen. Hämtade upp Axel med medföljande kompis på fritids. Tog vägen förbi affären och handlade. Gick hem plockade upp maten...

Av Anna - 27 mars 2011 20:19

I fredags när jag kom hem från jobbet låg ett brev och väntade på hallmattan. Ett stort, fint brev med handskriven adress, hur ofta för man sådana nu för tiden? I låg ett brev från min rara kusin. Ett brev som värmde ända ner i magen. Fullt av kärlek...

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards