Annapanna

Alla inlägg den 21 april 2010

Av Anna - 21 april 2010 20:14

Ni som känner mig vet ju att jag är en sucker för tramsiga fjortis serier. Älskar ju dessutom att titta på tv-serier på dvd-box. Att få se hela serien på en gång, när man vill och utan reklampauser är det allra, allra bästa.


Nu spanar vi på en av de allra första och bästa fjortisserierna! Dawson´s creek! 6 säsongers njutning  i en stor, härlig dvd-box ;-)


  


Dessutom kan vi ursäkta oss med att den är imporerad och därmed inte är svensktextad. SÅ bra övning för Maja.


God damn it vilken fiffig morsa jag är!

Av Anna - 21 april 2010 19:16

När man har lite svag karaktär (som jag ibland har), är det bästa att ha en pappa som man kan tvinga med sig med ut och springa. Är det väl bestämt så går det ju inte att backa liksom! Så idag kom jag faktiskt ut och sprang på riktigt. Det stannade inte vid en önskan som det gjort länge nog. Det var tokjobbigt och jag kände mig som en heffaklumb i alldeles för små (när krympte de) träningskläder. Men jag sprang, nåja, gick en hel del med, och det är ju bättre att vara en heffaklump som springer istället för en heffaklump som inte springer. Eller hur?


Nu väntar duschen, middagen (som Maja har lagat), och soffan. Gott liv helt enkelt!

Av Anna - 21 april 2010 10:13

Var helt på det klara med att jag skulle ge mig ut på en härlig powerwalk i morses när barnen gick iväg till skolan. Men hoppsan, när de ropade hejdå mamma och travade iväg till skolan låg jag fortfarande som död kvar under det varma täcket... Vilken karaktär man ändå har...


Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards