Annapanna

Alla inlägg den 9 april 2010

Av Anna - 9 april 2010 23:31

Alltså, för att vara en människa som springer någorlunda regelbundet och dessutom gillar det, så är det alldeles för sällan jag får tummen ur ars**t och gör det! Då är det bra att ha en lillebror som hetsar och en sådan har jag tackålov. Skulle ALDRIG kunna med att backa när han bestämt sig för att "här skall minsann springas". Fatta hur bra det är eller? Att ha någon som inte ger en utrymme för att banga! Lustigt nog utövar jag någon liknande makt på min äldsta dotter så ja, efter att ha moffat i oss alldeles för stora godispåsar under eftermiddagen så var vi tre stycken som gav oss ut i löparspåret.



Vissa är jädrigt nöjda med tilltaget redan innan start!


Laddade till max!


Två stycken slagna hjältar.


Vi hade inte en suck mot Tilda hon tog de 4,5 kilometrarna på en tid lååångt bättre än oss andra. Henne såg vi faktiskt bara ryggen på! Brorsan hade formodligen en suck, men jag gissar att hans samvete inte hade mått bra av att lämna mig ensam på efterkälken. Iallfall så kändes det riktigt bra. Det gick inte fort, men jag orkade jogga hela vägen, vilket i dagsläget var en fin prestation! Gissa hur mycket träningvärk jag kommer ha i morgon?

Av Anna - 9 april 2010 22:55

God damn it vilken lovely dag vi har haft ute i solen. Att få sätta näsan mot en värmande sol är fantastikt härligt och det gör mig alldeles varm i hela kroppen! Tankar energi så att det skall räcka länge dessa lediga dagarna. Att få vara ute i härligt väder och dessutom med några av de bästa man har det är riktig vardagslycka! Till Axels och Rebeckas lycka bestämde sig dessutom Tilda och Victor för att rodda ihop studsmattan. Vilket vårtecken när alla villaägare sätter ut sina fula blå studsmattor på gräsmattorna ;-)



Två stycken tjejor som inte kan hålla sig innan mattan är färdigmonterad


Och när det väl är klart vill ALLA vara med!


Skönt häng i solen





Ja vad säger man...


De är släkt med varandra!


Premiärgrillen!


Fatta vilken lyxigt skön fredag! Hoppas att ni andra också haft en härlig dag!

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards