Annapanna

Alla inlägg den 2 april 2010

Av Anna - 2 april 2010 17:56

Nej så blir det när man inte orkar pallra sig ur sängen förrän klockan är halv elva. Då går dagen fort som tusan. För fort till och med! Men å andra sidan, skall man masa sig ur sängen för att köra storstädning (gissa hur hårigt vårt hem var efter gårdagen?), så blir det lätt att man drar ut på det... Nåja, nu är hemmet skinande rent igen. Tro det eller ej. Men innan vi fick städat så hann jag med att klippa två långhåriga killar till! Bra jobbat Anna... *klappar mig själv belåtet på axeln*


Dessutom har jag lyckats komma ut på en runda runt elljusspåret. Orkade inte springa (kondisen är rekorddålig) så det fick bli en prommis i högt tempo i stället. Försökte mig på att småjogga men flåset var skrämmande dåligt. Menmen, det kommer med tiden! det vet jag ju av erfarenhet!  Gick en timme så att svetten lackade vilket känns jättebra. Det är en seger när man kommer ut trots att man är trött och det regnar och är pissväder ute. Så nu sitter jag här, mycket nöjd med mig själv!


Ikväll blir det lugna gatan med tacos och film. Totaly lovely. I morgon blir det jobbet. Skall bli kul att jobba nu när jag har varit hemma ett tag, men det hade väl ärligt talat varit mysigt att spendera påskhelgen med familjen om jag hade fått välja. Men nu kommer jag spendera den på jobbet och det blir bra det med!


  


Ha en fin kväll hörrni!



Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards