Annapanna

Alla inlägg den 8 april 2010

Av Anna - 8 april 2010 17:54


När Tilda, Victor och Johanna åkte in till stan för att shoppa nya tapeter till Tildas rum passade jag och resten av barnen på att ta en tur till stranden. Regnet hängde i luften, men vad sjutton det är ju alltid härligt att komma ner till havet! Snullet nog var det inte helt lätt att ta sig ner till stranden för bron....


var borttagen...Katastrof!



Vissa fick dra och slita...


...andra gjorde inte ett handtag...


Men tillslut kom vi fram till havet! Och det verkade iiiiiskallt!



Min vackra dotter!




 

Min vackra guddotter!






My totaly handsom son!







Oh, shit, kolla vad som hände. Maja sopade hem segern i den ytterst presigefulla tävlingen "försten in".



Gissa hur bittra mormodern, morbrodern och pappan kommer bli när de får se detta och när de inser att de är bräddade big time??


Av Anna - 8 april 2010 08:46

Shit vad kul det är att spela risk, det var SÅ länge sedan senast vi spelade, men det tog vi igen med råge i natt. Tre omgångar hann vi med. Tilda vann de två första och jag den sista. Det blir nog en omgång eller två till ikväll! Galet roligt!


  

Av Anna - 8 april 2010 00:19

Igårkväll drog jag och barnen till Halmstad för att hänga tillsammans med Matilda, min guddotter och hennes mamma ett par dagar. Jag hade turen att ha mååånga lediga dagar på raken på mitt schema och ännu mer tur att dessa sammanföll med barnens påsklov. Det känns Så himla lyxigt och nästan som att ha semester på riktigt faktiskt! Fatta hur jag njuter!


Idag har vi kramats, pussats, hängt ute i trädgården, käkat god mat, badat badkar och varit och handlat. Men inte minst så har vi varit på busfabriken! Bettans favoritställe framför allt, men kul för oss andra med e klart! Vi härjade runt där med typ resten av av alla stans lovlediga ungar i ett par timmar. Tjoho vad det tog på krafterna. I morgon får det nog bli någon lite stillsammare aktivitet...



Laddade till tänderna


Nästan hela totlay crejsy family


Bandet på armen är superviktigt


Tur att man kan få hjälp när man är kortirocken




 



Ja...vad säger man?


TJOHO!


Slabblunch på slabbrestaurangen


Spanna in den kitchiga tapeten!


Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards