Annapanna

Alla inlägg den 28 oktober 2009

Av Anna - 28 oktober 2009 12:41

Hade en förfärlig kväll på jobbet igår och allt som kunde gå fel gjorde det kändes det som. Självförtroendet hamnade på bott och jag vill aldrig mer gå dit. har drömt om jobbet hela natten och ältat allt som gick fel. Fy tusan! Någonstans fattar jag oxå att det egentligen inte var mitt fel (nja, några felprioriteringar kanske), men jag slet som en galning och fick inte ihop det och det känns blä! Nu skall jag gå iväg och jobba en kväll till, vilket jag har ont i magen för. Men om nu det flyter lite bättre ikväll så kanske jag vill fortsätta jobba ;-)


Efter kvällens pass väntar två dagar ledigt innan jag skall jobba helgen där jag var i somras. Har inte satt min fot där sedan i augusti och det är med blandade känslor jag skall gå dit. det skall bli mysigt att träffa alla mina fina jobbarkompisar, men jobbet känns ju jätteläskigt *IGEN* nu när jag inte varit där på så länge...


Jag vill ha ett ordentligt jobb. NU. Så jag kan få vara på samma ställe varje dag. Det är inget kul att hoppa runt och försöka hålla i ordning på alla tusen olika rutiner. JAg orkar inte riktigt med det. Blir alldeles snurrig. Förresten vill jag nog ha semester först! ;-)


Ha en fin eftermiddag 

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards