Annapanna

Alla inlägg den 25 oktober 2009

Av Anna - 25 oktober 2009 21:06

Tja!


Hoppas att ni, precis som jag, har haft en riktigt skön söndag. Här var det låååång sovmorgon, som dock inte blev så lång som vi trodde där ett tag innan vi insåg att det var omställning av klockan på gång! Resten av dagen gick i slapphetens tecken. Vi har hängt med mina föräldrar, mysfikat och spelat spel. Det mest ansträngande (förvisso rejält ansträngande) jag gjort är mina två yogapass. Även idag var det riktigt härligt! Så nu är jag sådär gôtt ursketen i musklerna igen. Kommer sova som klubbad i natt det är ett som är säkert.


I morgon har jag inget jobb inbokat så det blir mys tillsammans med de tre höstlovslediga barnen. Har en del saker jag behöver ordna (som vanligt dårå) men jag hoppas att jag skall få gjort det på förmiddagen så vi kan mysa i lugn och ro sedan! Får se om vi kan hitta på någonting som alla tycker är roligt bara ;-). Någon som har några idéer?


Förövrigt är jag jättestörd på den nya reklamen här på bloggen. Även om jag förstår precis varför den är där. Men fy så fult det ser ut!


Godnatt på er!

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards