Annapanna

Alla inlägg den 23 oktober 2009

Av Anna - 23 oktober 2009 19:34

God damn it så skönt det är med fredagkväll. I synnerhet när man jobbat och är sådär lagom sliten. Tänka sig att fredagkvällen är så mycket mer njutbar då. Har jobbat tre dagar på raken och är trött som ett ras. Hur töntigt är inte det egentligen ;-).


Känner att jag börjar komma in i jobbet så smått, men det hade verkligen varit härligt att jobba lite mer för att bli riktigt varm i kläderna. Än så länge är jag inbokad på två dagars jobb nästa vecka, men det hade varit skönt om det åtminstone kunde bli en dag till. Visserligen kommer äldsta dottern hem för att det är höstlov, och det är klart att jag vill spendera massor av tid med henne, men att jobba är också viktigt. I synnerhet för jobbsjälvförtroendet...


Ikväll är det naturligtvis sedavanligt fredagsmus, ikväll med egengjord pizza. Mumma!


  


Förövrigt vill jag bara skicka massor av grattiskramar till min allra bästa A, som stackars, ligger hemma och sjuk på sin födelsedag.


Hoppas på en fin fredagkväll till er alla!

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards