Annapanna

Alla inlägg den 3 mars 2011

Av Anna - 3 mars 2011 22:41

Det är lite festligt att min besökarskara här på bloggen nästan har fördubblats sedan jag började lägga ut LCHF-recept för ett par veckor sedan. Kul att se att så många som 50 st har kommit hit de senaste dagarna genom att söka på LCHF-pizza på google till exempel. Ännu roligare hade det varit med lite feedback på recepten naturligvis, men jag är ändå glad över att få dela med mig.


Kommentarer på det?

Av Anna - 3 mars 2011 17:04

Ja vad säger man. Nu är ytterligare ett läkarsamtal avklarat och jag vet inte om jag känner mig klokare för det. Tack å lov så verkar jag ha fått världens mest hängivna läkare för hon uttalade vid flera tillfällen att hon inte tänker ge sig förrän hon hittat felet på mig.


Så som ni då kan räkna ut själva har de inte gjort det än. Alla prover såg fina ut så vad de gör nu är att rikta in sig på lungorna, där lungröntgen faktiskt har visat att det finns någonting. Så nu blir det ytterligare röntgen för att kunna lista ut vad det är som gömmer sig där. Gissa hur skönt det känns att de inte släpper den pucken? Även om den skrämmer skiten ur mig...


Läkaren tyckte att jag skall fortsätta ta det lungt. Så från måndag kör jag halvtid på jobbet i två veckor. Skall bli härligt att börja jobba igen men om jag skall vara ärlig känns det ganska skönt att  få mjukstarta. Febern har ju hållt sig lite lägre denna veckan och jag hoppas att det fortsätter så.


That was alles för idag!

Av Anna - 3 mars 2011 13:03

Det är ju inte som om frustrationen över att inte kunna träna blir mindre när det är sport på tv hela dagarna. Inte så att jag strävar efter att bli någon elitidrottare som våra skidåkare är. Men jag vill också röra på fläsket! Blir galen snart :-(

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards