Annapanna

Alla inlägg den 4 mars 2011

Av Anna - 4 mars 2011 20:47

  

Av Anna - 4 mars 2011 15:37

Fredag och alla mina goda föresatser över vad jag skulle få gjort idag har (än så länge) det gått åt pipan med. Febern är högre än vad den varit på flera dagar vilket naturligtvis är trist! I förmiddags kom päronen hit för att hämta upp lite prylar och då hade de med sig: (ouuups!)

SEMLOR!

Visserligen av det mindre slaget. Men oj så fort den slank ner. Var väl inte helt lyckat med tanke på att jag försöker hålla mig från kolhydraterna menmen, den gick ner och jag känner inget ytterligare sug och det är väl huvudsaken. Dessutom var den inte nödvändig så jag behöver inte äta någon mer.

Annars är jag mest frustrerad över att jag inte kan träna på riktigt. Köpte en ny färglad yogamatta för några veckor sedan och jag laddar för fullt för att få inviga den. Men eftersom jag ändå blir alldeles lycklig över den rosa färgen så ligger den utrullad på vardagsrumsgolvet så varje gång jag går förbi kör jag en pose eller två, lite på halvfart sådär!

Annars hänger jag mest i soffan. Magnus undrad om jag inte åtminstone skall byta till den andra soffan som omväxling. Kanske han har rätt i det. Det sägs ju att ombyte förnöjer!

Försöker ändå hålla humöret uppe så gott det går

It takes more than 10 weeks of fever to put med down!

Nog tamsat från mig, skall försöka ta mig upp ur soffan för att svänga ihop lite middag till familjen. Det blir nog tacos ikväll!

Appropå trams. Kolla in här. Så trött man blir!

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards