Annapanna

Direktlänk till inlägg 12 maj 2010

Framme!

Av Anna - 12 maj 2010 23:30

Tro det eller ej, men vi kom faktiskt iväg tillslut. Klockan blev inte ens mitt i natten som jag befarade. Däremot tog resan mycket längre tid än vad den brukar på grund av regnet, MASSOR av andra bilar på vägen och flera vägarbeten. En tur som inte tar längre än 2 timmar i vanliga fall tog 3½ lååånga timmar (iallfall om man är sex år och längtar efter sin storasyster)


Nu har vi landat i mammas och pappas husvagn som vi skall låna några dagar. De är i Paris denna veckan så vi tänkte att vi passar på att hänga här några dagar... När vi planerade den här långhelgen för flera månader sedan såg vi fram mot en härlig helg där mesta möjliga  tid skulle spenderas på stranden. Det återstår att se om det blir någon strand över huvudtaget dessa dagarna. Faktum är att just nu skulle jag bli lycklig om det bara slutade regna...


Men visst är det ändå ganska mysigt att ligga i en husvagn när det regnar och blåser utomhus? Ja, så länge man inte måste gå ut alltså!  Ännu mysigare är att Matilda och Victor har knökat sig in här med oss. De orkade inte gå hem så nu ligger de och snarkar och sover här inne med! Hur många får plats i en husvagn liksom?


I morgon var det planerat att vi skulle ge oss iväg på gökota tillsammans med brorsan och hans familj, men det får nog bli en mysfrulle inomhus istället...


Natti!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 12 april 2011 16:30

Ja, jag försakar min gamla blogg för min nya. Det kanske inte är snällt att bara strunta i sin gamla trokänare, men just nu gör jag det ändå. Behövde en nystart. Ett roligt projekt tillsammans med min dotter. Och kul, det har vi! Kom gärna på besök! ...

Av Anna - 8 april 2011 19:18

Det var INTE alls min mening att göra er oroliga. Att skriva ett sådant  deppinlägg som jag gjorde förra veckan och sedan inte höra av sig på mängder av dagar. En del har ringt och varit nojiga som sjutton och jag tackar för all omtanke.   Hur är...

Av Anna - 30 mars 2011 21:19


Om jag ärligt får säga vad jag tycker så är det liiiiite för mycket just nu. Febern ger inte med sig (3 månader nu), jag skall till Borås x2 denna veckan för olika undersökningar. Jag jobbar i helgen, vi har en 14-åring här hemma som inte är helt bal...

Av Anna - 28 mars 2011 19:54


Vaknade utan (tjoho) feber i morse. Skuttade inte (men nästan) till jobbet. Jobbade på utav bara sjutton. Promenixade hemåt i solen. Hämtade upp Axel med medföljande kompis på fritids. Tog vägen förbi affären och handlade. Gick hem plockade upp maten...

Av Anna - 27 mars 2011 20:19

I fredags när jag kom hem från jobbet låg ett brev och väntade på hallmattan. Ett stort, fint brev med handskriven adress, hur ofta för man sådana nu för tiden? I låg ett brev från min rara kusin. Ett brev som värmde ända ner i magen. Fullt av kärlek...

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards