Annapanna

Alla inlägg den 24 maj 2010

Av Anna - 24 maj 2010 16:52

Precis som om ni inte fattat det redan så har jag liksom stannat av, ja till och med backat, i min träningsutveckling de senaste åren. Det är rent tragiskt faktiskt.


Hur man som jag älskar träningen så mycket, men ändå inte prioritera den. Att som jag vara instruktör och försöka puscha massor av andra människor att träna och ta tillvara på sina fungerande kroppar och sedan låta min egen förfalla. Det skrämmer mig. Och det är ändring nu. Inget snack om saken. Jag har redan tagit beslutet att bli en människa som är i form igen, nu gäller det bara att lägga upp en strategi... En hållbar sådan. Jag jobbar heltid, har tre barn, leder tre yogapass i veckan och MASSOR av föreningsuppdrag. Häcken full faktiskt. Det är INGEN ursäkt för att inte träna, men det ställer onekligen till det lite grann. Här gäller det att hitta en fiffig strategi, att lägga upp en plan som håller i längden. Det gäller att vidga sina vyer, tänka kreativt...


Igår hittade jag en dvd skiva som legat hemma och skräpat ett tag. Träna mage, rumpa, lår med Paolo Roberto. En kvart om dagen. EN KVART? Piece of cace...


...säger jag inte idag när jag struttar runt med träningsvärken from hell i mage, rumpa och lår...

  


Tror just att jag har träffat min nya bästa kompis. Haha!


BTW: Ikväll blir det en tur i joggingspåret! Är SÅ på G igen!

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards