Annapanna

Alla inlägg den 17 maj 2010

Av Anna - 17 maj 2010 12:07

Jupp, då var det snart dags att bege sig hem mot Alingsås igen efter flera dagars skön ledighet. Även om vädret rent ut sagt har varit skittrist och vi egentligen borde haft termosbyxor med oss så har det ävndå varit skönt att vara ledig och kommit hemifrån. Vi har tagit det ganska lugnt. Tränat en del, spelat spel, varit på skogsutflykt och ätit massor av god mat.


Jag har även försökt ladda batterierna inför vad som komma skall. Går upp på heltid nu och skall jobba MASSOR hela sommaren. Det känns bra på alla sätt, men jag känner mig lite orolig över hur jag skall orka. Framförallt kommer jag knappt ha tid att umgås med mina barn, vilket är det bästa jag vet och detär det som  ger mig energi att palla livet.


Nu skall vi försöka packa ihop oss så att vi inte kommer hem allt för sent. Väntar bara på att Maja skall dyka upp. Hon följde med sin storasyster på studiebesök i skolan idag och de borde vara på ingång snart!

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards