Annapanna

Alla inlägg den 14 maj 2010

Av Anna - 14 maj 2010 10:19

Godmorgon!


Började dagen med en (inte så skön som den borde vara) joggingrunda med min bästa bror nere på stranden. Det är verkligen vardagslyx att få göra det när man bor så långt från varandra som vi gör. Sådant där som man tar för givet om det sker oftare.


Jag gissar att vi sprang strax under 5 kilometer och fasiken också vilken dålig form jag är i. Jag har gnällt på formen i flera år nu, för den har så sakterliga blivit sämre och sämre sedan jag sprang Göteborgsvarvet för två år sedan. Jag har inte alls prioriterat konditionsträningen sedan dess, och hur stark jag än har blivit med all yogaträning så är kondisen under all kritik. Å det är inte roligt. Å inte blir man mer sugen på att flåsträna när man får blodsmak i munnen av minsta lilla... Det är verkligen deprimerande.


Familjen har ju kört träningsutmaningen sedan nyår och visst, där brukar jag ligga ganska bra till. Men NU jäklar skall inte mina timmar bra bestå av yoga, promenader, något gympapass och en löptur varje månad. Nej, nu jäklar skall kondisen återerövras! (Påminn mig gärna om jag glömmer av det)


Nu väntar Busfabriken med hela ligan. Sedan ikväll kommer föräldrarna hem från Paris så då blir det mysmiddag tillsammans hela gänget! Vädret är fortfarande supertrist. Men tackålov regnar det inte iallafall!


Ha en fin dag hörrni!

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards