Annapanna

Alla inlägg den 22 september 2009

Av Anna - 22 september 2009 21:21

Har egentligen ingen större lust att blogga. Har ärligt talat ingen lust att göra någonting annat än att gå och gömma mig under en sten i skogen... Jag är ärligt talat ganska låg. Och jag hatar att blogga när jag är låg.  Men nu gör jag det ändå. Har väl kanske något konstigt behov av att gnälla av mig. Vad vet jag... Går och känner mig ganska stressad på dagarna. Njuter inte av ledigheten utan går runt med ständigt dåligt samvete. Fyller mina dagar till max, men ändå känns det inte som om det räcker till...


Dessutom startade jag ett nytt projekt för ett tag sedan (7 veckor sedan). Projekt: passa på att ta tag i din feta kropp och gör någonting åt den medan du ändå inte har något jobb. Det går sådär! Jag har slitit som en galning med både träning och bra mat. Å då menar jag riktigt bra. Jag är tokduktig och håller mig inom rekomenderad kalorimängd VARJE dag. Men det märks inte någon större skillnad på vare sig våg eller måttband. Det är riktigt jävla deppigt faktiskt. Känner mig faktiskt ganska misslyckad just nu.


Och för er som känner mig så vet ni att det INTE är någonting jag brukar känna. Bläk!


Återkommer när allt känns lite lättare. Förhoppningsvis redan i morgon ;-)


Natti!

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards