Annapanna

Alla inlägg den 18 september 2009

Av Anna - 18 september 2009 14:07

Skall alldeles snart ge mig iväg bort till stationen för att åka iväg på Fs-möte. Vi skall vara i Göteborg denna gången, vilket känns ganska skönt. Om inte annat är det härligt att komma hem snabbt på söndag. Det skall bli jätteroligt att komma igång med arbetet på riktigt men jag har lite dåligt samvete för att jag inte hunnit läsa igenom handlingarna på 78 sidor... Har liksom prioriterat lite annorlunda...


Lite trist känns det dock att lämna familjen denna helgen också. Men jag får väl ta igen det senare i livet eller nått ;-)  Idag har jag iallafall fått iväg några jobbansökningar. Jag är som vanligt alldeles för underkvalificerad, jobben ligger alldeles för långt hemifrån och jag vill egentligen inte ha dem. Men vad sjutton skall man göra när det inte finns några andra. Jag vill verkligen ha ett jobb NU. Men jag vill ha ett jobb som det tar rimlig tid att ta sig till och som jag och mina kunskaper är lämpade för *suck*. Känner mig faktiskt lite uppgiven på den fronten just nu...


Men nu, en trevlig helg och så tar jag nya tag på måndag! Ha en fin kväll alla!




Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards