Annapanna

Alla inlägg den 9 maj 2007

Av Anna - 9 maj 2007 22:16

Så har jag då sprungit de sista kilometrarna innan Göteborgsvarvet på lördag. Det blev en 5 kilometers runda tillsamma´ns med mamsen.


Det är inte utan att jag börjar känna mig lite nervös nu. 21 kilometer är riktigt, riktigt långt och jag har inte alls tränat så mycket som jag velat.


Innan jul var jag riktigt igång, sen kom det snö och jag kom av mig, efter det fick jag flunsan och sprnag inte på en hel månad. I april sprnag jag nästan 10 mil och nu i maj har jag inte lyckats få ihop mer än 3,5 mil.


Menmen, det är inte mycket att göra åt det nu. Det värsta som kan hända är la att jag får promenera runt banan ;-)


Nejdå, förhoppningsvis kommer det att gå bra...Det är väl bara att bita ihop antar jag.... Men pirrigt är det *Gulp*

Av Anna - 9 maj 2007 10:56

I går hade jag rekord många besökare här på bloggen. Hela 23 stycken lyckades hitta hit...;-)


Nu har jag ju inte spritt adressen speciellt mycket, så det är inte konstigt alls att jag inte har fler besökare. Men det hade varit trevligt med en kommentar, någongång, dåochdå... *ber snällt* ;-)

Ovido - Quiz & Flashcards