Annapanna

Alla inlägg den 10 maj 2007

Av Anna - 10 maj 2007 21:35

Ibland blir man ju bara SÅ trött på sig själv.


Vad tycks det om det här? Att två dagar innan Göteborgsvarvet knäcka en slabbig kebabpizza...Sådär bra va??? *NOT*


Visserligen satte jag bara i mig en halv. Men så onödigt. Med min snabba (inte) matspjälkning lär den fortfarande skumpa runt i magen på lördag. Urk!


Annars har vi haft en mysig kväll. Äldsta dottern är på skoldans, sonen som sagt med mormor. Så maken, yngsta dottern och jag har degat själva i soffat och glott på film. Jättemysigt, och hur lugnt som helst!

Det är inte ofta det är så lugnt hemma hos oss.


Tänk innan barnen kom. Då var det så lugnt jämt. Vad sjutton gjorde vi med all ledig tid? Kan inte förstå det...

Fast...*fniss* , det var ju så himla längesedan...

Av Anna - 10 maj 2007 14:08

 

Nu har sonen åkt iväg med sin mormor över helgen, och här hemma är det redan hur tomt som helst.


Vilken löjlig mamma jag är va?


Maken, papsen och jag skall ju springa Göteborgsvarvet på lördag och döttrarna skall iväg till Bodaborg i Karlskoga, så mormor (till sonen) skall vara i Falkenberg och bo i husvagn över helgen. Det är första gången sonen åker bort utan oss. (Så det är med andra ord hög tid för det...)


På lördag när vi sprungit åker vi andra också ner, så vi träffar sonen på lördag kväll igen. Vilket egentligen inte är någon större evighet...


Sitter hemma och borde plugga, men det är bara SÅ segt idag. Får precis INGENTING gjort. Har en vetenskaplig artikel jag borde läsa (måste), men jag kan bara inte uppbåda någon energi överhuvudtaget...Urk!


Näpp. nu är det skärpning!



Ovido - Quiz & Flashcards