Annapanna

Direktlänk till inlägg 17 februari 2010

Jiiiiihaaaaa!

Av Anna - 17 februari 2010 12:09

Hörrni...


Igår var en riktigt stor dag färgad av framförallt två STORA händelser för mänskligheten.


1, Björn Ferrys OS-guld. Vilken hjälte, vilken kille.... Gåshud och glädjetårar!


2, Anna Lundgrens nya jobb. Vilken händelse, vilken tjej... Gåshud och MASSOR av glädjetårar!


Jag fick alltså det hett eftertraktade vikariatet. Ett drygt år på min absoluta favoritavdelning. Med början 1:a mars. Vilket får till konsekvens att jag får ett fast schema dvs är jag ledig så ÄR jag ledig! Fatta hur skönt! Dessutom så skall jag bara jobba på EN avdelning och inte tre som jag gör nu. Jag hör hemma någonstans. Det är stort! Mina arbetskamrater är mina på riktigt!


*hoppar runt i glädjefnatt*

 
 
sofia

sofia

17 februari 2010 14:15

Grattis!
Riktigt roligt med ditt vikatiat. Det är du verkligen värd. Bra att du stått ut fram tills dess. Tråkigt att arbetsmarknaden är som den är för ssk nu men har man väl fått in en fot så brukar det som sagt lösa sig. Nu får du passa dig för att inte gå samma öde till mötes som mig, att bli fast. var på din vakt!
Lycka till Anna

Ps Björns OS-guld glädjer väl oxå många men ditt vikariat håller mer i längden tycker jag! Ds

http://www.metrobloggen.se/sofiakanmera

 
Ingen bild

Hanna

17 februari 2010 14:39

Grattis till jobbet! Kan tänka mig att det måste vara oerhört skönt att få känna sig hemma någonstans. Återstår att se hur det blir med nedskärningarna i skolan i Lerum till hösten, om jag måste söka nytt jobb.
Vi är förresten i Vemdalen och det är härligt sportlov för oss. Fast jag vågar inte åka för handens skull, testade men det var läskigt. Istället går jag upp för backen och tar liften ner. Motion det med och på något sätt är man med i backen även utan skidorna.

 
Ingen bild

Karin BS

17 februari 2010 20:56

Grattis!!! åååh vad kul för dig!! kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 12 april 2011 16:30

Ja, jag försakar min gamla blogg för min nya. Det kanske inte är snällt att bara strunta i sin gamla trokänare, men just nu gör jag det ändå. Behövde en nystart. Ett roligt projekt tillsammans med min dotter. Och kul, det har vi! Kom gärna på besök! ...

Av Anna - 8 april 2011 19:18

Det var INTE alls min mening att göra er oroliga. Att skriva ett sådant  deppinlägg som jag gjorde förra veckan och sedan inte höra av sig på mängder av dagar. En del har ringt och varit nojiga som sjutton och jag tackar för all omtanke.   Hur är...

Av Anna - 30 mars 2011 21:19


Om jag ärligt får säga vad jag tycker så är det liiiiite för mycket just nu. Febern ger inte med sig (3 månader nu), jag skall till Borås x2 denna veckan för olika undersökningar. Jag jobbar i helgen, vi har en 14-åring här hemma som inte är helt bal...

Av Anna - 28 mars 2011 19:54


Vaknade utan (tjoho) feber i morse. Skuttade inte (men nästan) till jobbet. Jobbade på utav bara sjutton. Promenixade hemåt i solen. Hämtade upp Axel med medföljande kompis på fritids. Tog vägen förbi affären och handlade. Gick hem plockade upp maten...

Av Anna - 27 mars 2011 20:19

I fredags när jag kom hem från jobbet låg ett brev och väntade på hallmattan. Ett stort, fint brev med handskriven adress, hur ofta för man sådana nu för tiden? I låg ett brev från min rara kusin. Ett brev som värmde ända ner i magen. Fullt av kärlek...

Skapa flashcards