Annapanna

Alla inlägg den 12 februari 2010

Av Anna - 12 februari 2010 16:31






Nu undrar jag om jag inte skall försöka lura med mig Maja ut på en springtur oxå? Det gäller att passa på när energin bara kommer och hoppar på en sådär efter flera månaders dvala...

Av Anna - 12 februari 2010 13:30

Jisses, vilken total urkörning av min stackars kropp! Just nu värker det i varendaste lite del av den! Gjorde papsen sällskap i skidspåret i morse efter barnen hade gått till skolan. 8 kilometer runt golfbanan blev det. Höll väl på en knapp timme i runda slängar. Och vilket pass! Hade blodsmak i munnen och svettet det sprutade. God damn it vad härligt det var. Backe upp och backe ner... Här snackar vi pannben... Inte en enda vurpa lyckades jag åstadkomma heller ;-)


Dagens energiboost blev det iallafall!


Efter ett sådant träningpass känner jag mig så jäkla tacksam över att jag har en kropp som faktiskt orkar schava runt på bakhala skidor en timme, tacksam över att ha ett psyke som gjorde att jag faktiskt kom iväg fastän klockan bara var 8 och tacksam över att jag har en pappa att sällskapa med!


Min sedan tidigare stora beundran för "riktiga" skidåkare är nu om möjligt ännu större! Galet vad grymma de är! Kommer att sitta klistrad framför tv:n för att se längåkning på OS!


Ovido - Quiz & Flashcards