Annapanna

Alla inlägg den 8 mars 2009

Av Anna - 8 mars 2009 21:07

Slappt och skönt och mysigt har vi haft det hela helgen. Hängde tillsammans med min ena guddotter och hennes mamma och bror i går eftermiddag och kväll. Tittade på Andra chansen och kände mig mycket nöjd när Sarahs låt gick till final. Nu är det den jag hoppas på skall vinna! Mysigt hade vi iallafall och klockan var missinassen när vi kom hem och fick hoppat isäng.


Idag har jag betat av några saker på "måstelistan" och kört två pass yoga precis som varje söndag. Härligt!


Skall försöka natta mig nu eftersom klockan ringer tidigttidigt i morgon bitti. Har en fullspäckad men rolig vecka framför mig. Det händer massor av roliga saker på praktiken bland annat skall jag vara på ungdomsmottagningen en dag och på barnavårdscentralen en annan. Skall bli hur kul som helst men det gäller att hänga ihop när det är sådant tempo och så mycket information som skall in i min lilla hjärna på SÅ kort tid.


Nä, sängen var det... Natti!

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards