Annapanna

Direktlänk till inlägg 11 augusti 2009

Tjingeling

Av Anna - 11 augusti 2009 20:06

Ville egentligen bara meddela att jag lever ;-)


Jag jobbar hopplöst mycket denna veckan och det sliter verkligen på att gå upp innan klockan är halv fem på morgonen. Trots detta flyter det på ganska bra på jobbet. Jag trivs bra och tycker det är lite synd att det bara är tre veckor kvar att jobba. Även om jag börjar räkna ner för att få vara ledig... Sedan är väl inte arbetslöshet det jag vill syssla med. Men förhoppningsvis löser det sig innan vi kommer så långt.


Nu var jag förvisso precis ute på platsbanken och kikade runt och det finns faktiskt absolut INGA jobb att söka, så det ser onekligen ganska dystert ut. Men jag vägrar ta ut någonting i förskott! Nått jäkla jobb skall väl ändå gå att få! Eller?

 
 
Magnus

Magnus

11 augusti 2009 21:44

göstas korvkiosk har en plats ledig :-)

http://intresseakuten.blogg.se

 
Malin*

Malin*

12 augusti 2009 12:43

Hejsan,
Är det helt kört att få vara kvar där du är nu. Få ett vikariat eller dyl??
Tyvärr ger jag inte mkt för platsbanken, tror det är "lättare" att få jobb genom kontakter?? Gjorde du inte en praktik i samma stad som du bor?? Kollat med dem??

LYCKA TILL!!!

Kram

http://blogg.aftonbladet.se/17375

 
Anna

Anna

12 augusti 2009 22:20

Magnus: Det kunde ju vara någonting! Om inte annat för det festliga namnaet. jag blir lika fnissig varje gång jag hör det!

Malin: Det är till 99% säkert att jag inte får vara kvar. Det är antällningssopp överallt. Samma hrä i stan. Inga av mina klasskamrater får stanna på sina sommarjobb heller. Det ser verkligen hur märkt ut som helst! Hade min chef bara haft möjlighet så vet jag att hon hade velat behålla mig!

Men någon gång måste det ju lossna...eller hur?

http://anna-panna.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 12 april 2011 16:30

Ja, jag försakar min gamla blogg för min nya. Det kanske inte är snällt att bara strunta i sin gamla trokänare, men just nu gör jag det ändå. Behövde en nystart. Ett roligt projekt tillsammans med min dotter. Och kul, det har vi! Kom gärna på besök! ...

Av Anna - 8 april 2011 19:18

Det var INTE alls min mening att göra er oroliga. Att skriva ett sådant  deppinlägg som jag gjorde förra veckan och sedan inte höra av sig på mängder av dagar. En del har ringt och varit nojiga som sjutton och jag tackar för all omtanke.   Hur är...

Av Anna - 30 mars 2011 21:19


Om jag ärligt får säga vad jag tycker så är det liiiiite för mycket just nu. Febern ger inte med sig (3 månader nu), jag skall till Borås x2 denna veckan för olika undersökningar. Jag jobbar i helgen, vi har en 14-åring här hemma som inte är helt bal...

Av Anna - 28 mars 2011 19:54


Vaknade utan (tjoho) feber i morse. Skuttade inte (men nästan) till jobbet. Jobbade på utav bara sjutton. Promenixade hemåt i solen. Hämtade upp Axel med medföljande kompis på fritids. Tog vägen förbi affären och handlade. Gick hem plockade upp maten...

Av Anna - 27 mars 2011 20:19

I fredags när jag kom hem från jobbet låg ett brev och väntade på hallmattan. Ett stort, fint brev med handskriven adress, hur ofta för man sådana nu för tiden? I låg ett brev från min rara kusin. Ett brev som värmde ända ner i magen. Fullt av kärlek...

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards