Annapanna

Alla inlägg den 30 augusti 2009

Av Anna - 30 augusti 2009 21:24

Nu är jag hemma efter en bra, rolig och givande  helg i hufvudstaden tillsammans med alla nya bekantskaper i FS. Endel trivs jag kalasbra med, en del vill jag lära känna bättre, en del är jag glad att de har andra kompetenser än vad jag har och en del kanske jag får anstränga mig lite mer för att komma överens med ;-) Men ett kalasbra gäng är det ändå. Tror att vi kommer utföra stordåd de kommande två åren *tsss*


Vi har börjat känna på arbetet och staka ut  strategier och former under helgen och det känns som om vi är en bit på väg! Första styrelsemötet har vi om tre veckor och det ser jag fram mot! Då träffas vi i Göteborg, vilket känns ganska så skönt. Det betyder lite mindre tid från familjen, vilket innebär lite mindre dåligt samvete (detta ständiga dåliga samvete...Suck!).


För att spä på det ytterligare så kom jag hem till ett färdigmålat hem. Vi (eller maken och barnen dårå) har målat om två av sovrummen här hemma de senaste veckorna och när jag kom hem var det färdigmålat och mer eller mindre färdigmöblat! Det är MASSOR av rensning av skräp kvar, vilket troligen kommer att hamna på min lott. Gissar att jag inte har någonting att säga till om i den frågan. Jag ligger liksom så mycket på minus som man kan göra! Nåväl, duktiga har de varit iallafall!


I morgon skall jag jobba min sista dag på jobbet. Det känns oerhört vemodigt och trist! Fast vad galet skönt det känns att vara lite ledig. Bara det inte blir långvarigt...


Nu, dags att sova!

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards