Annapanna

Direktlänk till inlägg 9 augusti 2009

Underbar helg

Av Anna - 9 augusti 2009 21:19

Stack hemifrån tidigt i lördags morse för att åka på släktträff hemma hos min bror i Halmstad och för att flytta alla äldsta dotterns prylar (skall skriva mer om detta en annan dag, när jag inte är fullt så känslomässigt instabil *L*...)


Hann med en sväng på Ikea på vägen ner för att köpa en ny säng åt den utflyttande dottern och kom ner till stranden lagom till lunch. Där befann sig större delar av tjocka släkten (5 av 8 kusiner) och det var naturligtvis hur mysigt som helst att träffa alla! Fantastiskt soligt och skönt var det och jag badade säkert 4-5 gånger innan jag brakade rätt in i en brännmanet när jag bogserade runt på barnen. *Ajajaj* Sedan vankades middag och skönt häng hemma hos brorsan. Satt och fnissade och myste långt in på kvällen.


I morse när vi vaknade var vädret inte alls lika lovely så vi bestämde oss för att dra på utflykt. Vi drog med föräldrarna och hamnade tillslut i Båstad där solen gassade så härligt att det blev havsbad igen. Inte lika varmt som igår med ändå härligt. När vi såg att himlen mörkade ihop sig styrde vi från stranden och landade lagom inne på en resturang när himlen öppnade sig. Käkade godgod mat och drog sedan tillbaks mot Halmstad igen. Hängde lite i solen innan jag klippte brorsan det sista jag gjorde innan vi packade in oss för att åka hemåt igen. Vi lämnade yngsta dottern där nere så hon kan umgås med mormoder och morfadern i veckan. En fantastiskt avkopplande och skön helg har vi haft. Är lite smårosa på ryggen med, vilket vittnar om att jag varit alldeles för lite i solen i sommar ;-)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 12 april 2011 16:30

Ja, jag försakar min gamla blogg för min nya. Det kanske inte är snällt att bara strunta i sin gamla trokänare, men just nu gör jag det ändå. Behövde en nystart. Ett roligt projekt tillsammans med min dotter. Och kul, det har vi! Kom gärna på besök! ...

Av Anna - 8 april 2011 19:18

Det var INTE alls min mening att göra er oroliga. Att skriva ett sådant  deppinlägg som jag gjorde förra veckan och sedan inte höra av sig på mängder av dagar. En del har ringt och varit nojiga som sjutton och jag tackar för all omtanke.   Hur är...

Av Anna - 30 mars 2011 21:19


Om jag ärligt får säga vad jag tycker så är det liiiiite för mycket just nu. Febern ger inte med sig (3 månader nu), jag skall till Borås x2 denna veckan för olika undersökningar. Jag jobbar i helgen, vi har en 14-åring här hemma som inte är helt bal...

Av Anna - 28 mars 2011 19:54


Vaknade utan (tjoho) feber i morse. Skuttade inte (men nästan) till jobbet. Jobbade på utav bara sjutton. Promenixade hemåt i solen. Hämtade upp Axel med medföljande kompis på fritids. Tog vägen förbi affären och handlade. Gick hem plockade upp maten...

Av Anna - 27 mars 2011 20:19

I fredags när jag kom hem från jobbet låg ett brev och väntade på hallmattan. Ett stort, fint brev med handskriven adress, hur ofta för man sådana nu för tiden? I låg ett brev från min rara kusin. Ett brev som värmde ända ner i magen. Fullt av kärlek...

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards