Annapanna

Alla inlägg den 29 maj 2009

Av Anna - 29 maj 2009 14:52

Såhär är det:


Jag bjuder väldigt sällan folk på fest. Inte för att jag inte gillar fest. För det gör jag. Jag ordnar fester för andra, men inte för mig själv. Jag har inte haft fest för mig sedan jag fyllde 20 (vilket var eeeevighter sedan). Anledningen? Dels blir jag överdrivet generad över att folk skall fira MIG. Dels är jag rädd att folk skall känna tvingade att komma när de egentligen vill lägga sin lediga tid på något annat. Detta tyder på en ruskigt dåligt självkänsla, vilket jag egentligen inte har, men uppenbarligen när det rör fester...


Iallafall...


Om en vecka tar jag examen. Detta vill jag fira, tro det eller ej. Jag är värd att firas helt enkelt. Så nu gör jag såhär: Alla nära och kära som läser min blogg är SÅ välkomna att fira min examen med mig nästa fredagkväll. Hemma hos min mamma och pappa, typ efter klockan sex. Hinner ni inte, vill ni inte eller av någon annan anledning inte kan komma så behöver vare sig ni eller jag känna mig generad för att jag bjudit er. Jag vill inte att någon skall komma för att den känner att den bör det. Jag vill bara att man skall komma för att man själv vill det!


Dessutom kommer det bli en trevlig och rolig fest och det är klart att jag vill att nära och kära skall fira min stora dag med mig! För den är jättestor! Det börjar gå upp för mig så smått hur stor det faktiskt är och det är ganska tillfredställande att känna sig nöjd med sig själv och vad man åstakommit!


Tjingeling, nu beger jag mig ut i den härliga soooolen!

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Maj 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards