Annapanna

Direktlänk till inlägg 5 maj 2009

Nöjd och glad!

Av Anna - 5 maj 2009 20:46

Jo, prommisen var av det härligaste slaget och trots blåsten med stort B fick jag upp ett ganska skapligt tempo. Det är läskigt vilken dålig form jag är i, men samtidigt kan det faktiskt bara bättre. Nu sitter jag är nyduschad, med släta fina ben och insmord från topp till tå med brun-utan-sol. Kanske att jag inte blir helt nedslagen när jag tittar mig själv i spegeln i morgon bitti...Tänk om jag till och med känner mig lite fräsch?


Att promenera långt i högt tempo kräver bra musik i öronen och just idag var det denna låten som fick mig att glatt skutta vidare:


 
 
Ingen bild

mams

5 maj 2009 22:07

Nåt för gympan! 144 i puls helt ok, du måste ha studsat fram bra gjort i 3 min och 34 sek, men var det någon idé att gå ut den korta stunden? kram

 
Ingen bild

Magnus

5 maj 2009 22:38

jag vet, det är ett av de besluten som ligger närmast, men det känns ganska konstigt om jag skulle komma tillbaka. Just nu kan jag inte komma över tanken att vara katten som frivilligt går in till hermelinerna. Men jag behöver er också, så enkelt är det ju :-)

 
Karin BS

Karin BS

6 maj 2009 09:24

10 dagars ledig!!!... ok du är då på lägret och jobbar... pust låter tufft. Vi får se till att pyssla om dig extra under lägret så att det känns lite som ledigt i allafall. Du kan sitta på en stol och peka med hela handen och säga vad vi andra ska göra ;-)

http://familjensamuelsson.wordpress.com

 
Anna

Anna

6 maj 2009 22:15

Mams: Repeat heter det ;-)

Magnus: Förstår att det är inte är ett helt lätt beslut. Men du får vara snäll mot dig själv. Man får faktiskt lov att ändra sig och omvärdera sina beslut. Det är en styrka att klara det! Om det är någon hermelin som är taskig mot dig så säg till mig. Jag håller på dig!

Karin: Hehe, jag kommer nog sova gott iallafall... Det kommer bli mysigt att ha er med i år. Lägret brukar konstigt nog vara energiladdande trots alldeles för lite sömn!

http://anna-panna.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 12 april 2011 16:30

Ja, jag försakar min gamla blogg för min nya. Det kanske inte är snällt att bara strunta i sin gamla trokänare, men just nu gör jag det ändå. Behövde en nystart. Ett roligt projekt tillsammans med min dotter. Och kul, det har vi! Kom gärna på besök! ...

Av Anna - 8 april 2011 19:18

Det var INTE alls min mening att göra er oroliga. Att skriva ett sådant  deppinlägg som jag gjorde förra veckan och sedan inte höra av sig på mängder av dagar. En del har ringt och varit nojiga som sjutton och jag tackar för all omtanke.   Hur är...

Av Anna - 30 mars 2011 21:19


Om jag ärligt får säga vad jag tycker så är det liiiiite för mycket just nu. Febern ger inte med sig (3 månader nu), jag skall till Borås x2 denna veckan för olika undersökningar. Jag jobbar i helgen, vi har en 14-åring här hemma som inte är helt bal...

Av Anna - 28 mars 2011 19:54


Vaknade utan (tjoho) feber i morse. Skuttade inte (men nästan) till jobbet. Jobbade på utav bara sjutton. Promenixade hemåt i solen. Hämtade upp Axel med medföljande kompis på fritids. Tog vägen förbi affären och handlade. Gick hem plockade upp maten...

Av Anna - 27 mars 2011 20:19

I fredags när jag kom hem från jobbet låg ett brev och väntade på hallmattan. Ett stort, fint brev med handskriven adress, hur ofta för man sådana nu för tiden? I låg ett brev från min rara kusin. Ett brev som värmde ända ner i magen. Fullt av kärlek...

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Maj 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards