Annapanna

Alla inlägg den 29 september 2008

Av Anna - 29 september 2008 19:29

Aerobicen gick finfint. 8 småtjejer som jag körde järnet med i en timme. De pustade och stönade och jag gissar att dottern är mer poppis som ledare än vad jag var då de både får lov att vila mer med henne och hon leker lekar med dem ;-)


Är nyduschad och skall strax glida ner i soffan tillsammans med middagen och yngsta dottern. En plåga är att vi har både säsong 2 och 3 av Lost hemma. Det är bara att vi har lovat att inte titta på några avsnitt innan äldsta dottern kommer hem till helgen. Och det är INTE lätt att hålla sig...Är SÅ nyfiken! Såg de tre första avsnitten av säsong 2 när dottern var hemma i helgen, och naturligtvis slutade det hur spännande som helst. Har värsta abstinensen!


Tur att yngsta dottern är 4 avsnitt efter oss andra. Får se dem igen med henne för att stilla längtan...*tsss*


                            


Trevlig kväll hörrni!

Av Anna - 29 september 2008 15:54

Skall iväg och vikariera för dottern nu. Hon leder sitt Kids aerobic pass på måndagar, och eftersom hon är och praoar i Halmstad får jag ställa upp som vikarie. Och jag ingen lust!


Är en typisk surkärring idag och vill inte alls gå iväg. Vill bara vara hemma, ligga i soffan och titta på lost...Guä...



Ovido - Quiz & Flashcards