Annapanna

Alla inlägg den 9 september 2008

Av Anna - 9 september 2008 22:40

Har idag haft en sådan där bra dag som man önskar att alla dagar kunde få vara.


Jag har idag, helt utan stress och jäkt, hunnit med:

Att spela massor av ishockeyspel.

Att plugga mycket och fått en heldel "måste"grejer till skolan gjorda.

Varit hos läkaren med sonen och fått salva utskriven till hans eksem.

Haft mystid tillsammans med sonen och yngsta dottern (äldsta dottern har inte varit hemma, så det blev ingen tid med henne tyvärr).

Lagat jättesmarrig middag som åts i lugn och ro. 

Varit ute och sprungit med papsen.

Läst inte bara ett kapitel, utan flera för sonen i vår favvobok.

Tittat på det senaste avsnittet av OTH 


Skönt när flyttet finns där igen! Även om jag misstänker att det finns en viss risk att kaoset kommer vara över mig imorgon igen...


Nu skall jag först sätta mig och mysa en stund med äldsta dottern som precis kom hem från träningen, sedan får jag nog överfalla min man och hånglas lite. Det känns som om det är det enda som fattas för att denna dagen skulle vara perfekt!

Ovido - Quiz & Flashcards