Annapanna

Alla inlägg den 21 augusti 2008

Av Anna - 21 augusti 2008 20:35

Idag har jag lyckats både köra en timmes yoga och en timmes powerwalk. Härligt! Gjort bort mig har jag också gjort. Inte för att det är speciellt ovanligt när det gäller mig. Men vad sjutton, det är bara att bjuda på.


Jag berättade ju att jag äntligen fått tummen ur och ladda in Mamma Mia musiken i  ipoden. Jag visste redan innan att det skulle bli en utmaning att låta bli att dansa och sjunga till musiken ute i joggingspåret. Jag höll emot och höll emot, men så ajdå, glömde jag visst av mig...Och just då var det ju Dancing Queen...och alla ni som har sett filmen kan gissa vad som hände...



Japp, jag dansade och japp, jag sjöng...så det stod härliga till...


När jag insåg vad jag höll på med tittade jag mig snabbt omkring och insåg att *puh* ingen hade sett mig. Samtidigt började jag gapflabba för mig själv och då dök det visst upp en kille som sprang och ett pensionärspar med en hund. Gissa om de glodde på mig som om jag vore skogstokig...å då skrattade jag ännu mer. Hemskt det där, när det bara inte går att sluta skratta, det bara bubblar över och desto mer man skrattar desto fånigare blir det, och då går det absolut inte att sluta!


Ja ja, härligt var det iallafall. Både att få garva och att få dansa och sjunga!


Dagens pointsräknande har också gått finfint. Det går oförskämt lätt än så länge och det är ju skönt. Jag är fortfarande köttfri med. Går bra det med, förutom en liten mindre detalj...

Gaserna...*rodnar*

Men alla säger att det snart går över så det är väl det jag ser fram mot!


Nope, dags att återvända till äldsta dotterns slingor. Dags att skölja ut dem nu om inte håret skall bli platinablont. Sedan måste hon visst bli klippt också...

Av Anna - 21 augusti 2008 11:55

...påminn mig om att ALDRIG mer fuska med min yogaträning!


Målet var ju som sagt att träna mer än någonsin över sommaren. Och vad blev det? Ingenting!


Körde ett pass i morse (det första på läääänge)


Och satanigatan. Träningsvärken är redan i antågande. Inte bra, inte bra. På lördag skall vi ha öppet hus i Gymnastikens hus (som förövrigt har världens fulaste hemsida, inser jag nu) och jag skall leda yoga. Hur tusan skall det gå, med den grymmaste träningsvärken???


Gaaah! Lovar att aldrig, aldrig mer ta uppehåll från yogan. Sådetså!

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13
14
15
16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards