Annapanna

Alla inlägg den 18 augusti 2008

Av Anna - 18 augusti 2008 10:34

Okej, nu är det fokus som gäller...


Har berättat förrut att jag med hjälp av viktväktarna under 2006 gick ner en faslig massa kilon. Det var lovely och jag har hållt min vikt stadig ända fram till nu. Nu har det spårat ut helt och hållet. Egentligen beror nog urspårningen i ganska liten grad på att jag har ätit fel. Nej, den stora boven i dramat är den totala brist på träning som har rådit under sommarlovet. Inte bra alls!


Jag trivs verkligen inte alls med min nya, runda kropp (även om den är långt från så rund som den en gång i tiden var)


Och nu får det sjutton vara nog. Har gjort en deal med en kompis om att vi båda skall ner under vår målvikt igen och när vi båda har lyckats med målet skall vi unna oss något riktigt härligt. Vad har vi inte riktigt bestämt, men typ en lånweekend i Barcelona kanske...*L*


Så idag har jag börjat räkna points igen. Inte kul, men en nödvändighet om jag skall uppnå målet. Har ingen våg hemma så jag vet inte hur många kilon det rör sig om, men jag skulle gissa på en 6-7 kanske. Skall till viktväktarna om ett par veckor, och det hade varit härligt att tappa ett par kilon till dess, då är jag förhoppningsvis inom ramen av vad jag får väga utan att betala veckoavgift. Så nu är det järnet! 


Är taggad till tusen!

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13
14
15
16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards