Annapanna

Alla inlägg den 9 april 2008

Av Anna - 9 april 2008 16:07


...är jag nu! Har suttit hystersiskt med arbetet och presentationen hela dagen. Och nu är jag helt färdig.


Vet inte om jag är så nöjd egentligen, men jag inser att det får duga nu. Har oftast inga större problem att prata inför folk, men det här känner jag mig riktigt nervös för. Mest för att alla andra får redovisa två och två och jag blir ensam.


Stackars A har kämpat på bra hemma vid sin dator och skrivit flera stora, pestiga delar som jag är SÅ tacksam att jag slapp. Hade fått sitta hela natten annars.


Skall klippa håret på några kompisar ikväll och eftersom jag är helt grinfärdig nu behöver jag nog komma ut en sväng innan de kommer. Hade egentligen laddat för att springa en sväng idag med, men det får nog bli en prommis istället. Skall se om jag blir lite piggare och gladare av det.


Bäst att ge sig iväg innan jag gör mig osams med någon...*L*

Av Anna - 9 april 2008 09:00

Det var länge sedan jag kände såhär. Har inte sovit lugnt inatt. Har drömt, vaknat, snurrat runt, drömt ännu mer och vaknat alldeles genomsvettig.


Normalt?


Är enormt stressad över hur jag skall få ihop grupparbetet under dagen. Har tänkt att köra en powerpoint presentation nu när jag blir själv. (lättare att hålla sig till manus då). Jag har fått ihop 7 bilder och inser att de drar jag på 10 minuter. Jag skall hålla på i 40! Gaaaah!


Den skriftliga presentationen sitter jag bara och tittar på. Har ingen aning om vad jag skall skriva och hur jag skall lägga upp det. Det skall också lämnas in i morgon... Det skall skrivas enligt uppsatsmallen och just nu har jag ingen aning om vad jag skall skriva under bakgrund, resultat och diskussion.


Vad jag skriver om?


Alkoholorskad levercirros.


Tack och lov att ämnet är spännande iallafall!


Nope, bäst att förtsätta skriva innan jag får hjärtklappning...

Skapa flashcards