Annapanna

Alla inlägg den 4 april 2008

Av Anna - 4 april 2008 19:02


1 mil, 58 minuter och 1 trött med lycklig trebarnsmorsa senare...


Trotsade pissvädret och gav mig ut till sist (efter myyyycket vånda). Regnet gav tack och lov med sig ganska snabbt och blåsten hade jag mestadels i ryggen. Det gäller att välja rätt håll när man springer...*Tsss*

För första gången på länge kändes riktigt, riktigt härligt att springa. Första varvet gick, precis som vanligt, långsammare än det andra. Benen var väl lite stumma på slutet, men annars kändes det grejt!


Resten av kvällen skall tillbringas i soffan har jag tänkt. Maken har lovat att fixa middag medan jag spa:ar mig med ansiktsmask, hårtoning och allehanda medikament. Gissar att det blir plockmat á la majskolvar, grillad kyckling, gurka, morötter, melon, oliver, bröd, dippsåser, potatisklyftor och annat smarrigt. (familjens favvomat när ingen orkar engagera sig i matlagningen)


Förresten, undrans om inte bloggagratis besöksräknare fått tuppjuck idag. Har haft 107 besökare hittills idag...Näranog dubbelt så mycket som en vanlig dag...Skumt...


Trevlig kväll hörni!

Av Anna - 4 april 2008 15:55


Så var det dags att gå ut och springa igen och TJOHO, det regnar ute!!!


I måndags hade jag lovat mamsen att gå på hennes gympa=ingen springning=sol!


I tisdags hade vi möte med dotterns rektor=ingen springning=varmt och soligt


I onsdags, äntligen tid över att springa=regn på tvären


I torsdag yogaklass=ingen springning=varmt och skönt


Idag, fredag, tid över för springning=regn, kallt, blåsigt


Jäklar vad sugen jag är på att ge mig ut! *NOT*

Skapa flashcards