Annapanna

Alla inlägg den 24 mars 2008

Av Anna - 24 mars 2008 18:18

Det har varit ett par härligt lediga dagar. I fredags var vi hos makens bror och firade barnens kusiner som fyllde 4 år. Stora tjejerna!

I lördags firade vi påsken på Tjörn tillsammans med fastrar och farbröder. Mysigt värre!

Igår var brorsan med familj här. Mysigt att få vara tillsammans med dem ordentligt! Lilla R är vansinnigt charmig och stackarn blev både sönderpussad och kramad.


Så idag va det dags att ta tag i vekligheten igen...


Tenta på fredag och det är HÖG tid att börja plugga. Så idag har jag och A suttit och förökt mobilisera intresse, ork och lust. Vi fick väl gjort en del iallafall. Men det är MYCKET kvar... I morgon är det skola med seminarium. Tjoho! *NOT*

Skall se om jag kan försöka förbereda mig något ikväll. Inte det lättaste...Hemmet börjar mer och mer likna en fritidsgård. Vet inte hur många barn/ungdomar som är här nu...1,2,3....8 tror jag. Hade tre kompisar som sov över i natt. Gissar att det kommer bli något liknande inatt! Totalkaos med andra ord. Men hellre att det är totalkaos här hemma hos oss än att vi inte har koll på dem alls. Skönt så länge de tycker det är ok att vara här. Misstänker att det inte kommer att hålla för evigt...


Skall se vad jag kan hitta på för middag. Något som går snabbt och som räcker till ett helt kompani...

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18
19
20 21 22
23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards