Annapanna

Alla inlägg den 26 februari 2008

Av Anna - 26 februari 2008 20:36


...var iallafall lite bättre än gårdagen. Tycker fortfarande att arbetet verkar skitrörigt. Det är precis som om sjuksköterskorna på avdelningen inte har någon struktur alls. (mer än på fikarasterna *L*)


Jag blir lite sur för de slänger in mig i situationer som jag känner att jag inte behärskar ännu. Och det var precis det jag var rädd för. Tycker inte om när jag inte har koll. Jag är INTE rädd för nya situationer, jag har en schyst självkänsla och tror oftast på min egen förmåga, jag har lätt för att lära och jag är lyhörd. Därför finns det ingen som helst mening med att pusha mig att göra saker. Det gör jag så bra själv! Har jag bara fått kolla läget så slänger jag mig rätt ut och prövar själv, fast jag tycker det är läskigt...


Det positiva idag är att jag har fått ta flera venprover, och det behöver jag ju öva på! Det gick bra och jag lyckades få ut blod på alla jag stack. Tack för det televerket!


I morgon skall jag vara ledig och det skall bli SÅ skönt! Sonen och jag skall ta oss en välförtjänt sovmorgon. Sedan har han lovat att köra yoga med mig om jag läser 3 böcker för honom (en helt ok muta). Sen tror jag även att mamsen kommer hit en sväng så att jag får klippa henne. Det var som vanligt alldeles för länge sedan...


Min förhoppning är även att komma ut och springa. Nu är förkylningen helt borta och det var jättelänge sedan jag var ute, så det skall bli lovely!


Så ikväll skall jag nog glo på film. Jätteskönt att INTE behöva gå upp 05.20 i morgon!

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
<<< Februari 2008 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards