Annapanna

Alla inlägg den 14 februari 2008

Av Anna - 14 februari 2008 16:49


Har haft en sådan där härligt ledig dag som man sällan har på en vardag.


Barnen är sportlovslediga, jag är klar med hemtentan, maken är sjuk (inte så ledigt kanske...). Eftersom både mamsen och papsen också var hemma gick vi hem till dem och käkade lunch. Brorsan som varit i Dalarna och jobbat kom också förbi en sväng. Skit mysigt att träffas sådär en vanlig dag. Värsta lyxen. Brorsan hade (som den bagare han är) tagit med sig mumsiga allahjärtansdagsbakelser.



Galet gott!


Efteråt drog jag och tjejerna till stan för lite välbehövlig shopping. Det gapar SÅ tomt i allas garderober, men nu har vi lyckats fylla på liiiiite grann iallafall!


Ikväll är det dags för torsdagsyoga och det skall bli lika lovely som vanligt! Känner mig riktigt träningspåhugget nu! Måste väl ha något samband med den härliga solen kan jag tänka :-) Skall ut och springa i morgon i solen har jag planerat! Jag råkade ställa mig på vågen hemma hos mams och paps, och det var väl inte allt för upplyftande...hmmm. Skall på min 10 veckors vägning på vv på lördag och det lär nog tyvärr bli så att jag för första gången sedan jag blev guldmedlem för ett år sedan, blir tvungen att betala...*skäms lite*...(Mao väger jag mer än 2 kilo över min målvikt. Inte kul alls!)


Menmen, det är bara nya tag. Nu är jag på hugget igen!


Se ya! <3

Av Anna - 14 februari 2008 09:56


Önskar ALLA en bra dag med mycket pussar och kramar!


Själv har jag en man som ligger i sängen och är sjuk och inte är intresserad alls av pussar och kramar, men det får väl gå bra ändå...*Tssss*


Mer kärlek åt folket!




Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
<<< Februari 2008 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards