Annapanna

Direktlänk till inlägg 15 oktober 2008

Regnig onsdag

Av Anna - 15 oktober 2008 15:50

Peppade från gårdagens handledning så gick pluggandet riktigt bra idag. Bättre än på länge, faktiskt! Innan vi kan sätta igång på allvar med uppsatsen så har vi ju en hemtenta att klara av. Den skall visserligen inte vara inlämnad förrän om två veckor, men det känns som om vi vill beta av den först. Och eftersom vi känner oss taggade för att börja med uppsatsen så var det rellativt lätt att jobba med den idag. Den är lååååång och jag gissar att vi har ett par dagarns arbete kvar med den, men ändå. Vi är på G igen. Äntligen!


Annars lunkar livet på som vanligt. Varje vecka ser ganska så lik den andra ut. Vilket i vanliga fall stressar mig. Men inte just nu. Just nu är jag inne i en asocial, vill inte umgås med folk, vill bara vara för mig själv, fas. Tro det eller ej, men så är det. I vanliga fall kör jag järnet på kvällarna, men just nu pallar jag inte riktigt med det. Och det oroar mig inte nämnvärt. Gissar att det går över när jag är redo för det, eftersom mitt normala tillstånd är igång. Antar att jag bara behöver gå på sparlåga ett tag...


Skall dock försöka mösa mig ut på en prommis ikväll när maken och sonen är på gympa. Trots det trista vädret! Nu när alla våra Lost avsnitt har tagit slut, känns det lite tomt och jag får försöka fylla kvällarna med lite träning igen. Dock har "asociala jag" ingen som helst lust att gå på gympa eller någon annan träning där jag riskerar att träffa på folk ;-). Så en prommis i skogen, i mörkret, i regnet, med ipoden känns som en bättre idé.


Nope, dags att hämta älsklingssonen på dagis!


Ha det!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 12 april 2011 16:30

Ja, jag försakar min gamla blogg för min nya. Det kanske inte är snällt att bara strunta i sin gamla trokänare, men just nu gör jag det ändå. Behövde en nystart. Ett roligt projekt tillsammans med min dotter. Och kul, det har vi! Kom gärna på besök! ...

Av Anna - 8 april 2011 19:18

Det var INTE alls min mening att göra er oroliga. Att skriva ett sådant  deppinlägg som jag gjorde förra veckan och sedan inte höra av sig på mängder av dagar. En del har ringt och varit nojiga som sjutton och jag tackar för all omtanke.   Hur är...

Av Anna - 30 mars 2011 21:19


Om jag ärligt får säga vad jag tycker så är det liiiiite för mycket just nu. Febern ger inte med sig (3 månader nu), jag skall till Borås x2 denna veckan för olika undersökningar. Jag jobbar i helgen, vi har en 14-åring här hemma som inte är helt bal...

Av Anna - 28 mars 2011 19:54


Vaknade utan (tjoho) feber i morse. Skuttade inte (men nästan) till jobbet. Jobbade på utav bara sjutton. Promenixade hemåt i solen. Hämtade upp Axel med medföljande kompis på fritids. Tog vägen förbi affären och handlade. Gick hem plockade upp maten...

Av Anna - 27 mars 2011 20:19

I fredags när jag kom hem från jobbet låg ett brev och väntade på hallmattan. Ett stort, fint brev med handskriven adress, hur ofta för man sådana nu för tiden? I låg ett brev från min rara kusin. Ett brev som värmde ända ner i magen. Fullt av kärlek...

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards